Sosyal medyada paylaşılan tehlikeli motosiklet görüntüleri üzerine harekete geçen trafik ekipleri, soruşturma başlattı. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, görüntülerde yer alan motosikletler ve sürücüler tek tek tespit edildi.

Gençlerin motosikletlerle yaptıkları riskli hareketlerini hem vatandaşlar hemde kendileri sosyal medya hesaplarında paylaştı. Bunun üzerine inceleme başlatan ekipler, görüntüleri ihbar kabul ederek çalışma yürüttü. Yapılan teknik ve saha çalışmaları sonucunda sürücülerin kimlikleri belirlendi.

Trafikte hem kendi canlarını hem de diğer sürücülerin güvenliğini riske atan motosiklet sürücülerine, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri kapsamında idari para cezası uygulandı. Yapılan incelemelerin ardından sürücülere toplam 167 bin TL para cezası kesildi. Kayseri Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, trafik güvenliğini tehlikeye atan ve sosyal medya için yapılan sorumsuz davranışlara karşı denetimlerin aralıksız süreceğini belirtildi.