İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı kapsamında kentin dört farklı noktasında vatandaşlara aşure dağıttı.
Konak Meydanı, Buca Şirinyer Meydanı, Karşıyaka Vapur İskelesi ve Bornova Metro çıkışında gerçekleştirilen etkinlikte yaklaşık 11 bin kişiye aşure ikram edildi. Ay yıldızlı Türk bayrağı motifli sunumuyla dikkat çeken aşureler vatandaşlardan ilgi gördü.
Etkinlik kapsamında ihtiyaç sahipleri için bazı mahallelere ücretsiz ulaşım desteği de sağlanırken, aşurelerin hijyen kurallarına uygun şekilde hazırlandığı belirtildi.
Bu bağlantı sizi https://www.egehaber.com dışındaki bir siteye yönlendiriyor.