Trendyol Süper Lig'in son haftasýnda Samsunspor, sahasýnda Göztepe'yi 3-0 maðlup etti. Maçýn ardýndan düzenlenen basýn toplantýsýnda Samsunspor Teknik Direktörü Thorsten Fink, mücadeleyi deðerlendirdi.
Kazandýklarý için mutlu olduklarýný dile getiren Fink, "Bugün çok þey oldu. Sezonu tamamladýk. Harika bir sonuç ve çok iyi performansla sezonu tamamladýk. Topa sahip olmada ve geçiþ oyununda ekili olduðumuzu gösterdik. Herhangi bir iddiamýz olmadan oynadýk. Gol yemeden maçý tamamlamak da sevindirici. Sezonu artý averajla bitirdik. Takýmýn sezon genelindeki performansý, iyi baþladý, sonrasýnda düþüþe geçti ve þimdi de harika bir takýma sahip olduðumuzu gösteriyoruz. Bizden ayrýlacak hoca ve oyuncular var. Bazý oyuncular ayrýlacak, bazýlarý ayrýlmak isteyecek. Transfer dönemi geliyor, oyuncularýmýza teklifler gelecek. Ayrýlacak oyuncularýmýza ve teknik ekibimize þükranlarýmýzý sunuyorum. Ýyi bir takým olduðumuzu gösterdik. Böyle bir kulübün parçasý olduðum için çok mutluyum. Ayrýlýklar sonrasý hangi oyuncularý alacaðýmýza karar vereceðiz. Gelecek oyuncularla alakalý çalýþmalarýmýzý yapacaðýz" dedi.