Trendyol Süper Lig'in 34. ve son haftasýnda Gaziantep Futbol Kulübü, sahasýnda Baþakþehir'e 2-1 maðlup oldu. Bu sonuçla Baþakþehir puanýný 57'ye yükselterek sezonu 5. sýrada bitirirken Gaziantep FK ise 37 puanda kalarak ligi 12. sýrada tamamladý.
Maçýn ardýndan düzenlenen basýn toplantýsýnda konuþan Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Mirel Radoi, maðlubiyet için üzgün olduklarýný söyledi. Radoi, "Bizim için zor maç oldu. Oyuncularýma teþekkür ediyorum. Bugün iyi bir maç çýkardýk. Hakemle ilgili çok konuþmak istemiyorum. Bugün biz bence iyi bir maç çýkardýk. Son iki maçýmýz Göztepe ve Baþakþehir gibi Avrupa kovalayan zorlu rakiplere karþýydý ama iyi mücadele ettik. Bu sonuçlar için kendimi suçluyorum. Ben de hatalar yaptým. Kimse mükemmel deðil. Takýmda gidecek ve kalacak oyuncular olacak. Kimler bizimle olacak, kimler devam edecek bunlarý yaz kamp dönemi için belirlememiz gerekiyor. Fikirlerimizi açýk þekilde dile getirmezsek gelecek yýl bizim için daha zor geçer. Daha iyi oyuncular bulup daha iyi bir takým olmamýz gerekiyor" diye konuþtu.