Fenerbahçe, yeni sezon hazýrlýklarý kapsamýnda ilk etap kamp çalýþmalarýný yaptýðý antrenmanla sürdürdü.
Sarý-lacivertli kulübün açýklamasýna göre Düzce'deki Topuk Yaylasý Tesisleri'nde teknik direktör Ýsmail Kartal yönetiminde gerçekleþtirilen günün ilk antrenmaný, salonda yapýlan kuvvet ve dayanýklýlýk çalýþmalarýyla baþladý.
Ardýndan sahada koþu, ýsýnma, koordinasyon ve pas çalýþmalarý yapan oyuncular, antrenmaný dar alanda hücum oyunlarýyla tamamladý.
Fenerbahçe, saat 17.30'da gerçekleþtireceði günün ikinci antrenmanýyla çalýþmalarýna devam edecek.