Fenerbahçe, yeni sezon hazýrlýklarý kapsamýnda ilk etap çalýþmalarýný yaptýðý antrenmanla sürdürdü.

Sarý-lacivertli kulübün açýklamasýna göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylasý Tesisleri'nde teknik direktör Ýsmail Kartal yönetiminde gerçekleþtirilen günün ikinci antrenmaný öncesinde futbol direktörü Oðuz Çetin takýmla bir araya geldi.

Teknik ekip ve oyuncular ile kýsa süreli bir toplantý gerçekleþtiren Çetin, daha sonra antrenmanýn bir bölümünü saha kenarýndan takip etti.

Salonda gerçekleþtirilen core çalýþmasýnýn ardýndan sahada ýsýnma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamýnda 2 gruba ayrýlarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalýþmasý gerçekleþtirdi. Ýdman, dar alanda yapýlan hücum oyunlarýyla noktalandý.

Fenerbahçe, hazýrlýklarýna yarýn yapacaðý antrenmanla devam edecek.

Fenerbahçe Kulübü Baþkaný Aziz Yýldýrým, Topuk Yaylasý Tesisleri'ne geldi.