Yeni sezon hazýrlýklarýný Topuk Yaylasý Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazýrlýklarýný sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandý. Testler, 3 grup halinde gerçekleþtirilirken; kaleciler takýmdan ayrý çalýþtý.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör Ýsmail Kartal, takýmý ziyaret eden taraftarlarý selamladý.

Fenerbahçe, hazýrlýklarýný yarýn yapacaðý çalýþmalarla sürdürecek.