Yeni sezon hazýrlýklarýný Topuk Yaylasý Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.
Yeni sezon hazýrlýklarýný sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandý. Testler, 3 grup halinde gerçekleþtirilirken; kaleciler takýmdan ayrý çalýþtý.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör Ýsmail Kartal, takýmý ziyaret eden taraftarlarý selamladý.
Fenerbahçe, hazýrlýklarýný yarýn yapacaðý çalýþmalarla sürdürecek.