A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.

Milli futbolcu Barış Alper Yılmaz, Dünya Kupası'na veda edilmesinin ardından bir paylaşımda bulundu.

Barış Alper Yılmaz paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Sözümü tutamadım özür dilerim baba. Her zaman bana öğrettiğin gibi, daha iyisi için çalışmaktan vazgeçmeyeceğim."