Amedspor'un Süper Lig'e yükselmesi kentte coşkuyla kutlandı.

Merkez Bağlar ilçesindeki Nevruz Parkı'nda düzenlenen "Kupa Töreni ve Şampiyonluk Kutlaması" programına kulüp yöneticileri, teknik heyet ve futbolcular takım otobüsüyle geldi.

Kulüp yöneticileri, teknik ekip ve futbolcular, kırmızı halıda yürüyerek alana girdi.

Havai fişek ve ışık gösterileri yapılan etkinlikte, sanatçılar sahne aldı.

Alanı dolduran taraftarlar ve vatandaşlar, takımın şampiyonluğunu kutladı.

Törende konuşan Kulüp Başkanı Nahit Eren, 1. Lig'e yükselen Mardin 1969 Spor'u tebrik ederek, takıma başarılar diledi.