Fenerbahçe'de 2026-2027 sezonu formalarýnýn tanýtýmý gerçekleþtirildi.

Chobani Stadý'ndaki Fenerium Maraton Maðazasý'nda düzenlenen etkinliðe, kulüp baþkaný Sadettin Saran, yönetim kurulu üyeleri, Adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay, eski sporcular ile iþ, spor, sanat dünyasýndan çok sayýda davetli katýldý.

Eski futbolculardan Gökhan Gönül, Semih Þentürk, Tuncay Þanlý, Mehmet Aurelio, Elvir Bolic, Ogün Temizkanoðlu, Þenol Çorlu, Cem Pamiroðlu, Alpaslan Eradlý ve Cemil Turan da yeni sezon formalarýyla basýna poz verdi.

Lansmanýn açýlýþ konuþmasýný Fenerbahçe Futbol AÞ Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Öncel yaptý.

Ardýndan kürsüye çýkan baþkan Sadettin Saran, þunlarý kaydetti:

"Bugüne kadar yapýlan en erken lansman. Bugün burada sadece yeni formalarýmýzý deðil, 120 yýllýk paha biçilmez bir mirasýn simgesini de kaptanlarýmýzla beraber camiamýzla buluþturuyoruz. Bu sezon 120. yýlýmýzý kutlayacaðýz. Çok özel bir yýl. Arkadaþlar çok çalýþtý. Adidas da sevgili ortaðýmýz. Çok güzel. Sizler de çok beðeneceksiniz. Orada da ayrýca rekorlar kýrýlacak. O bize kýsmet olmayacak ama olsun. Bizden sonraki yönetim orada da rekorlar kýracak bu formalarla. 3 formadan hangisinin en iyisi olduðuna çok zor karar vereceksiniz. Emeði geçen herkesi kutluyorum. Adidas sizleri de özleyeceðiz. Hayýrlý, uðurlu olsun."