Ghost of Yotei geliştiricisi Sucker Punch Productions, Mart ayında gelen Legends çok oyunculu modununın ardından herhangi bir büyük güncelleme almayacağını söyledi.

Baş tasarımcı Darren Bridges, PlayStation.Blog üzerinden paylaştığı mesajda, geliştirici Sucker Punch Productions'ın 2025 yılında PS5'e özel olarak çıkacak olan devam oyununun çevrimiçi desteğinin sona erdiğini duyurdu. Bu gönderi, esas olarak 10 Nisan'da yayınlanan yeni Raid güncellemesinin getirdiği tüm büyük değişiklikleri ele alsa da bu içerik dolu yamanın çevrimiçi modlar için sonuncusu olacağı uyarısını da içeriyor.

“Raid güncellemesi, Legends için planladığımız son büyük güncellemeydi. Bu güncelleme, o moddaki Yōtei Six'in hikayesini sonlandırıyor. Oyuncuların oyunu oynamasını, oynamaya devam etmesini ve keyif almasını çok sevdik. Harika bir deneyimdi.”

Ghost of Yotei, 2 Ekim 2025'te PlayStation 5 için piyasaya sürüldü ancak Sucker Punch, Legends modunu ücretsiz bir DLC olarak ekleme planlarını bu yılın Şubat ayında duyurdu. Oyunun çıkış tarihi ise 10 Mart olarak belirlendi.

Stüdyonun, oyunun piyasaya sürülmesinden sadece iki ay sonra gelecekteki büyük güncellemelere yönelik desteği neden sonlandırdığı belli değil. Büyük içerik güncellemeleri sona eriyor olsa da, Sucker Punch, Ghost of Yotei Legends'ın hata düzeltmeleri ve dengeleme gibi konularda ne kadar süreyle küçük yamalar alacağından bahsetmedi.

Sucker Punch'ın Ghost of Tsushima'nın Legends modunu Ekim 2020'deki lansmanından çok sonra da desteklemiş olması göz önüne alındığında, bu haber özellikle şaşırtıcı. Örneğin, aynı yılın Aralık ayında Bloodborne, God of War ve daha fazla oyuna dayanan PlayStation temalı görünümler piyasaya sürüldü. Ardından, Ağustos 2021'de stüdyo, bu deneyimin bağımsız bir sürümünü duyurdu. Bu sürüm, Eylül ayında piyasaya sürüldüğünde Rivals adlı yepyeni bir oyun modunu da içeriyordu.