Üniversite hayali kuran adaylar için kritik günün ilk etabı sona erdi. TYT'nin ardından gelen yorumlar sınavın farklı bölümlerinde adayların farklı deneyimler yaşadığını ortaya koydu. Kimi öğrenciler soruların beklediklerinden kolay olduğunu belirtirken kimi adaylar özellikle matematik ve Türkçe testlerinde zamanla yarıştıklarını ifade etti. Sosyal medyada paylaşılan ilk yorumlar kısa sürede gündemin üst sıralarına yerleşti. İşte adaylardan ilk tepkiler.

yks 24-25-26'ya girmiş ve 24'de üni kazanmış biri olarak bu yılın zor olduğunu düşünüyorum, 24 ve 25 daha bi kolaydı, anlayamadım

Yks sınavı çok mu zordu ya dışarda elinde ÖSYM kalem kutusu taşıyan herkesin yüzü bir karış

1)Türkçede dil bilgisi kolaydı. Yardımcı ve ana düşünce sorularının bazıları zordu ama geneli kolaydı.

2)Matematikte şekilli sorular vardı yine. Ama mutlak değer köklü ve bazı problemler kolaydı.

3)Tarih ve coğrafya kolaydı. Din kolaydı.