Bakan Yumaklı, resmi sosyal medya hesabından TMO'nun 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına bugün aktarıldığını açıkladı. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımların hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacağının altını çizen Yumaklı, TMO'nun kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacağını söyledi. Yumaklı ayrıca, ürün bedellerini 21'inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarmaya devam edeceklerini belirterek, çiftçinin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceklerini vurguladı.

TMO'da ilk hububat ödemeleri çiftçilerin hesaplarına yatırıldı hakkında detaylı bilgiler güncellenmektedir.