Tekirdağ'da 6'ncısı düzenlenen Lavanta Şenliği, mor tarlaların oluşturduğu görsel şölen eşliğinde başladı.
Tekirdağ Valiliği himayesinde İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünce Karadeniz Mahallesi'ndeki lavanta tarlasında düzenlenen etkinlik halk oyunları ekibinin gösterisiyle başladı.
Etkinlikte fotoğraf tutkunları mor renkli tarlada fotoğraf çekerek, en güzel kareyi yakalamaya çalıştı.
Vatandaşlar da lavanta tarlasında oluşturulan dekorların önünde hatıra fotoğrafı çektirdi.
Şenlik kapsamında lavanta ürünleri üreten üreticiler açtıkları stantlarda ürünlerini tanıttı. Ziyaretçiler lavanta yağı, sabun, kolonya ve çeşitli hediyelik ürünler hakkında bilgi aldı.
Etkinlik alanında ayrıca lavanta temalı fotoğraflardan oluşan sergi de sanatseverlerin beğenisine sunuldu.