Sıfır Atık Forumu 5-7 Haziran'da başlıyor.
Forum, Birleşmiş Milletler Sıfır Atık Yüksek Düzeyli Şahsiyetler Danışma Kurulu Başkanı ve Sıfır Atık Vakfı Onursal Başkanı Emine Erdoğan'ın himayesinde, İstanbul’da düzenlenecek.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, "Antalya'ya Giden Yol: İklim Eylemi Olarak Sıfır Atık" temasıyla gerçekleştirilecek Forum, dünyanın dört bir yanından devlet temsilcilerini, bakanları, belediye başkanlarını, iş dünyasını, akademiyi ve sivil toplum kuruluşlarını bir araya getirecek.
Bu kapsamda Sıfır Atık Forumu için 183 ülke akredite oldu.
Forumun ana partnerleri arasında ise Dünya Ekonomik Forumu (DAVOS) dikkat çekiyor.
DAVOS, Türkiye'de 17 yıl önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın “Bir daha da Davos’a gelmem” çıkışıyla hafızalara kazınırken bugün Emine Erdoğan'ın başlattığı hareketin partneri olarak Türkiye'ye geliyor.