Var Mısın Yok Musun'un yeni bölümünde yarışmacı koltuğuna bu kez Pınar Kayabaşı oturdu. Stüdyoya alkışlar eşliğinde gelen Pınar, daha ilk dakikalarda eşi Selçuk'a duyduğu sevgiyi dile getirirken duygusal anlar yaşadı.
Sunucunun "Git bir kocacığını öp" sözleri üzerine gözyaşlarını tutmakta zorlanan yarışmacı, "Çok seviyorum ne yapayım?" diyerek stüdyodaki izleyicilerin yüzünü güldürdü.
Sunucu Esra Erol ise Pınar'ın aile yaşantısıyla ilgili dikkat çeken ifadeler kullandı. Evlerinin sürekli misafir ağırlayan, çayın eksik olmadığı, çocukların huzur içinde büyüdüğü sıcacık bir yuva hissi verdiğini söyleyen Erol, Pınar'ın bu anlamda çok şanslı bir kadın olduğunu dile getirdi.
Pınar da programa katıldığı günlerde çocuklarının kendisini kapıda heyecanla beklediğini anlatarak, "O kadar mutlu oluyorlar ki gerçekten sevildiğimi anlıyorum. O yüzden çok şanslıyım." sözleriyle ailesine duyduğu bağlılığı anlattı.
Pınar Kayabaşı eşi Selçuk'a duyduğu sevgiyi anlatırken stüdyoda duygu dolu anlar yaşandı.
Program sırasında Pınar, yarışmaya başvurma hikayesini de ilk kez anlattı. Bir sabah telefonunda karşısına çıkan başvuru bağlantısını görünce hiç düşünmeden formu doldurduğunu söyleyen yarışmacı, eşinin ise ilk etapta buna inanmadığını belirtti.