Konya'da Eşrefoğlu İlkokulu öğrencileri tiyatro gösterisi sergiledi.

Okulun konferans salonundaki etkinlikte 3. sınıf öğrencileri, sınıf öğretmenleri Gülşen Özdoğan koordinesinde hazırladıkları üç ayrı tiyatro oyununu sahneledi.

Tiyatro gösterisini izleyen aileler, eğlenceli anlar yaşadı.

Etkinliğin ardından veliler, öğretmen ve minik öğrencileri tebrik etti.

İl Kültür ve Turizm Müdürü Fidan, Seydişehir'de incelemede bulundu

Konya Kültür ve Turizm Müdürü Fikret Fidan, Seydişehir'de bir dizi ziyaret ve incelemelerde bulundu.