Kocaeli Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri, mavi bayraklı plajlar ile sahillerde denetimlerini sürdürüyor.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, 15 Haziran'da plajlarda başlayan yaz sezonuyla sahillerdeki hareketlilik arttı.

Zabıta personeli kamu düzenini sağlamak için sahil ve plajlardaki denetimlerini yoğunlaştırdı.

Ekipler, Büyükşehir Belediyesinin sunduğu hizmetlerin dışında sahil şeritlerinde izinsiz yerleştirilen şezlong ve şemsiyeleri tespit ederek kaldırıyor.

Zabıta, sahillerde izinsiz çadır kurulumu ve gece konaklamalara yönelik kontrolleri de düzenli olarak yapıyor.

İzinsiz kurulan çadırlar tespit edilerek alandan kaldırılıyor. Sahillerde belirlenen alanlar dışında mangal ve açık ateş kullanımına izin verilmiyor.