Kırklareli'nde Muharrem ayı dolayısıyla mevlit okutuldu, vatandaşlara aşure ikram edildi.
İl Müftülüğünce Hızırbey Camisi'nde düzenlenen programa, Kırklareli Valisi Uğur Turan, İl Müftüsü Yusuf Eviş, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda, kasideler okundu, Kerbela şehitleri için dua edildi.
Programın ardından cami avlusunda vatandaşlara aşure dağıtıldı.