İzmir'in Bergama ilçesinde devrilen itfaiye aracındaki 2 personel yaralandı.
Alınan bilgiye göre, trafik kazası ihbarına giden itfaiye aracı, Ayaskent mevkisi yakınlarında devrildi.
Devrilmesinin ardından alev alan araçtaki personel, kendi imkanlarıyla bulundukları yerden çıktı.
Hafif yaralanan şoför ile 1 itfaiyeci, sağlık ekiplerince Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Araçtaki yangın, bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Haberler.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve haberler.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.