Konya'da 30 yıl önce ikiz olarak dünyaya gelen Ayşe Boz, ikiz bebeklerinin de kendi doğumunu gerçekleştiren doktor tarafından kucağına verilmesinin mutluluğunu yaşadı.
Çocuk sahibi olmak isteyen Ayşe Boz, bir sağlık problemi nedeniyle Necmettin Erbakan Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Ali Acar'a başvurdu.
Tüp bebek tedavisinin ilk denemesinde olumlu sonuç alan Boz, ikiz bebeği olacağını öğrendiğinde şaşkınlık yaşadı.
Kendisi de ikiz kız kardeş olan Ayşe Boz, hastanede gerçekleşen doğumun ardından yenidoğan servisinde bir süre tedavi gören Defne ve Doğan isimli bebekleriyle taburcu edildi.
"Hikayemiz böyle çifte sürprizle başlamış"
Ayşe Boz (30), AA muhabirine, unutulmaz anılar biriktirdiklerini söyledi.