Gelinim Mutfakta yarışmasında yaşananlar sorgulanıyor. Gelinlerin rekabeti yeni haftada hız kazanırken günün tarifini en iyi hazırlayan gelin, yarım altını yakasına taktı. Kanal D ekranlarının sevilen programı Gelinim Mutfakta, seyircilere keyifli anlar yaşatıyor. Peki 26 Haziran Gelinim Mutfakta'da kim elendi, bilezikleri kim kazandı? Gelinim Mutfakta kim birinci oldu? Detaylar haberimizde...

GELİNİM MUTFAKTA GÜNÜN BİRİNCİSİ KİM OLDU?

Gelinim Mutfakta programında yarım altını kazanan kişi Tuğba oldu.

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

GELİNİM MUTFAKTA AJDA BİLEZİĞİ KİM KAZANDI?

Ajda bileziği kazanan kişi Nuray hanım oldu.