Eyüpsultan'da bir pastanede karbonmonoksit gazı zehirlenmesi şüphesiyle 6 kişi hastaneye kaldırıldı.

Yeni Mahalle Reşadiye Caddesi'ndeki bir pastanede oturan bazı müşterilerin rahatsızlanması üzerine iş yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

Eyüpsultan'da pastanenin bodrum katındaki imalathanede meydana gelen doğal gaz kaçağından etkilenen 6 çalışan hastaneye kaldırıldı (Fotoğraf DHA'dan alınmıştır)

GAZ KOKUSU EKİPLERİ HAREKETE GEÇİRDİ Sağlık görevlilerinin iş yerinde gaz kokusu alması nedeniyle itfaiye, polis ve doğal gaz firması ekiplerine haber verildi.

Pastanedeki 6 kişi, sağlık ekiplerince karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.

BİNA BOŞALTILDI Ekipler, pastanenin bulunduğu 4 katlı binayı boşaltarak, çevrede önlem aldı.