Elazığ'da alev alan araç itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yaralananın olmadığı olayda, araç yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olay, merkeze bağlı Şeyhhacı köyünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki bir araçtan dumanlar çıkmaya başladı. Araç kısa sürede alevlere teslim olurken sürücü hemen araçtan inerek durumu 122 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Ölen veya yaralananın olmadığı olayda, araç kullanılamaz hale geldi. - ELAZIĞ

Haberler.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve haberler.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.