Batman'da narkotik ekiplerinin kent girişinde durdurduğu yolcu otobüsünde yapılan denetimde, yabancı uyruklu 4 şüphelinin mide ve bağırsaklarında uyuşturucu madde taşıdığı ortaya çıktı. Hastanede yapılan incelemelerin ardından şüphelilerden toplam 2 kilo 726 gram uyuşturucu madde ele geçirilirken, 4 zanlı tutuklanarak cezaevine gönderildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kent girişinde durdurulan bir yolcu otobüsünde denetim gerçekleştirildi. Otobüste yolcu olarak bulunan yabancı uyruklu 4 kişinin davranışlarından şüphelenen ekipler, şahısları kontrol amacıyla hastaneye götürdü.
Hastanede yapılan incelemelerde, şüphelilerin mide ve bağırsaklarında uyuşturucu madde bulunduğu tespit edildi. Şüphelilerden doğal yollarla çıkarılan 113 parça halinde 918 gram eroin, 80 parça halinde 500 gram metamfetamin ve 160 parça halinde 1 kilo 308 gram esrar ele geçirildi.
Midesinden çıkan uyuşturucunun görüntüsü (Haberde yer alan görseller Takvim Foto Arşiv ve DHA'ya aittir.)
Operasyonda toplam 353 parça halinde 2 kilo 726 gram uyuşturucu maddeye el konuldu. Ele geçirilen uyuşturucular muhafaza altına alınırken, şüpheliler gözaltına alındı.
Emniyetteki işlemleri tamamlanan 4 şüpheli, sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.