7'li Ragbi Erkek Milli Takımı, 2026 Avrupa Trophy Serisi'nin Moldova'da düzenlenen ikinci etabını 3. sırada tamamladı.
Türkiye Ragbi Federasyonunun açıklamasına göre başkent Kişinev'deki organizasyonda milli takım, yarı finalde İsviçre'ye 42-7 mağlup oldu.
Ay-yıldızlılar, üçüncülük maçında ise İsveç'i 26-10 yenerek bronz madalya elde etti.
Haberler.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve haberler.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.